Thursday, May 5, 2011

sedih gila !

aku tak tahu ape salah aku ! aku cuba betul kan keadaan tapi still jugak jadi mcm nie . ape salah aku ? time PJ aku jumpe ama tanya ape masalah dia . dia kate tak ade pape . terus berjujuran air mata aku jatuh , kalau aku ade buat salah cakap . jgn mcm nie . kita dah lame kawan kan ? kenape mesti jadi macam nie ? aku tak boleh tahan air mata aku dari terus berjujuran . dia buat bodoh je bila aku tanya . 

aku nak kita macam dulu . aku dah anggap kau sebagai sebahagian hidup aku , dah mcm kakak aku sendiri . tapi kau salah anggap tentang kehadiran aku . aku nak sangat kita mcm dulu .

maafkan aku jika aku ade buat salah pada kau 
aku selalu doakan kebahagiaan kau ;)