Sunday, March 20, 2011

noon title







lohaaa . hye semua . nie nak story morry nie pasal hari nie . petang tadi aku pergi MATRIKULASI SELANGOR tempat kakak kesayangan aku belajar huh jalan dea jauh jugakk, dekat banting FUHHH besar giler matrix dea beb tak terkata aku bile sampai sane . besar dewan dea, asrama dorang, cafe . aku tak tahu nak cakap ape bile sampai jee bilik akak miaa memang cantik . aku rase macam nak tinggal dekat situ pulak . mimpi lahh aku nie ! aku tak kisah dapat masuk ke tak but aku dah merasa mcm mane duduk dekat matrix tuu walaupun sekejap . now that my time to study smart not hard for my future . i hope i can futher my studies in diploma my aunt and my parent support me . aku akan buat yang terbaik utk semua orang . aku takkan hampa kan parent aku . HOPEFULLY my dream become truth ..